El proper 16 de setembre, INNOVAMED participarà com a expositor a la tercera edició del Connection Day, organitzat per CATALONIA.HEALTH al World Trade Center de Barcelona.
Aquest esdeveniment s’ha consolidat com una de les trobades B2B més rellevants del sector salut a Catalunya, amb la participació de més de 240 empreses, entitats i agents de l’ecosistema. Al llarg de la jornada es fomentaran sinergies, col·laboracions i oportunitats de negoci mitjançant una zona d’expositors, reunions B2B, presentacions d’iniciatives empresarials, taules rodones i més.
INNOVAMED hi serà present juntament amb els nostres socis del BCN MEDICARE Industrial Hub, una aliança estratègica d’empreses industrials que ofereix una resposta integral en totes les etapes del desenvolupament i fabricació de productes sanitaris. Des del disseny i l’enginyeria de producte, passant per la fabricació de motlles de precisió, components plàstics, metàl·lics i electrònics, fins a l’assemblatge final, emblistatge i empaquetat segons normativa sanitària.
Durant l’esdeveniment donarem a conèixer les nostres capacitats com a proveïdor especialitzat en injecció de plàstics per a dispositius mèdics, així com en contract manufacturing, muntatge en sala blanca i externalització de processos productius per als sectors medtech, pharma i biotech.
Ens trobareu a la zona d’expositors durant tota la jornada.
Si voleu concertar una primera reunió informativa per explorar possibles col·laboracions, no dubteu a contactar-nos prèviament per agendar una trobada durant l’esdeveniment.
Més informació i registre: www.catalonia.health
Avís important |
El seu navegador està obsolet, moltes funcionalitats del web no es veuran correctament. |
|
|